مشاوره حقوقی تلفنی

در کمتر از ۳۰ دقیقه از طریق تلفن مشکل خود را توسط وکلای متخصص حل کنید، در هر کشور یا شهری که هستید می‌توانید وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید و از طریق تلفن به وکیل مورد نظر متصل شوید.

رزرو وقت مشاوره تلفنی رایگان
برای دریافت راهنمایی می‌توانید با شماره های 0218873449302188734324 تماس بگیرید

مزایای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی گروه حقوقی دادگستران نگین عدالت

مشاوره تلفنی توسط وکلا و مشاورین متخصص انجام می‌شود
مشاوره تلفنی ، دارای تضمین بوده و اگر نتیجه لازم حاصل نشود، وکیل دیگری بصورت رایگان به شما مشاوره خواهد داد
مشاوره تلفنی ، بصورت تمام وقت انجام می‌شود

 

برای مشاوره حقوقی رایگان، با ما تماس حاصل فرمایید : ۸۸۷۳۴۴۹۳ – ۰۲۱

 

گروه حقوقی دادگستران نگین عدالت با بهره‌گیری از بهترین و خبره‌ترین وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان ارشد و مشاورین متخصص و متبحر حقوقی، آماده خدمت‌رسانی و ارائه انواع راهنمایی، مشاوره و قبول انواع مختلف پرونده‌های قضایی شما عزیزان در حوزه‌های مختلف کیفری و حقوقی از جمله؛ دعاوی ثبتی، دعاوی ملکی، امور حسبی، دعاوی خانواده ( انواع دعاوی طلاق، مهریه، نفقه و…)، کلاهبرداری، عقد انواع قراردادها، وصول مطالبات، دعاوی چک و سفته، دعاوی پزشکی، جعل، فروش مال غیر، الزام به تنظیم سند، سرقفلی، مطالبه ثمن، ابطال سند مالکیت، الزام به ایفا تعهد، حق شفعه، خلع ید، دعاوی اثبات مالکیت، وقف، انحصار وراثت، اعسار، دعاوی رابطه نامشروع، ربا، تصرف عدوانی، قتل، آدم ربایی، توهین، افترا، سرقت، خیانت در امانت، تخریب، دعاوی تصادفات رانندگی، انتقال مال غیر و… می‌باشد.

بدین ترتیب، شما عزیزان با خیالی آسوده و به دور از هرگونه دغدغه و نگرانی طی روند پرونده‌های قضایی خود یا حفظ اسناد و مدارک و یا فاش نشدن اسرار و رموز شخصی خود می‌توانید، مشکلات و اختلافات حقوقی خود را با ما در میان بگذارید.

گروه وکلای دادگستران نگین عدالت با ارائه تخصصی‌ترین، منطقی‌ترین و بهترین راهکارها، آن هم در کوتاهترین زمان ممکن، گره‌گشای مشکلات و اختلافات حقوقی شما خوبان می‌باشد.

به جرأت می‌توان گفت در حقیقت یکی از مهم‌ترین و فوق‌العاده‌ترین امتیازات مثبت گروه وکلای دادگستران نگین عدالت با هدف احقاق حق و گسترش هرچه بیشتر عدل و انصاف در جامعه که سبب متمایز شدن آن نسبت به سایر گروه‌های حقوقی شده و در طی تمامی این سال‌ها توانسته است، رضایت شما مردم عزیز و شریف کشورمان را به خود جلب کند، ارائه انواع مشاوره‌ تلفنی رایگان به شما خوبان می‌باشد.

شما عزیزان می‌توانید به راحتی و بدون صرف زمان بسیار زیادی به جهت طی مسافت  و تنها با یک تماس، آن هم در هر ساعتی از شبانه روز که نیازمند کمک و راهنمایی‌های لازم حقوقی باشید، از مشاوره‌های رایگان وکلا، مشاوران و کارشناسان متخصص و متبحر حقوقی ما بهره‌مند شوید.

خدا را شاکریم که طی تمامی این سال‌ها توانسته‌ایم، خدمت‌رسان شما عزیزان بوده و گره هرچند کوچکی از اختلافات و مشکلات حقوقی شما خوبان بگشاییم.

جلب اعتماد و رضایت شما عزیزان، اعتبار ماست.

با ما در ارتباط باشید و تنها با یک تماس از مشاوره‌های رایگان ما بهره‌مند شوید.

تلفن تماس جهت اخذ مشاوره‌های رایگان گروه وکلای دادگستران نگین عدالت:

021-88734324

021-88734493