مشاوره حقوقی حضوری

با گرفتن مشاوره حضوری تا مقدار زیادی در روند تصمیم گیری برای شروع پروسه حقوقی خود در وقت و زمان صرفه جویی کنید . ما کیفیت کلیه مشاوره های حضوری را تضمین می کنیم .

قبل از شروع پروسه حقوقی از پروسه ، مدارک و شرایط باخبر شوید

قیمت 100 هزار تومان

  • یک جلسه مشاوره حقوقی حضوری با وکیل یا کارشناس
  • قابلیت انتخاب از بین وکلا و مشاورین
  • تضمین کیفیت مشاوره
  • کلیه مشاوره ها با قیمت های ثابت و بدون تغییر ارائه می شوند

برای دریافت راهنمایی میتوانید با شماره های 02188734493 – 02188734324 تماس بگیرید

مزایای استفاده از خدمات مشاوره حضوری موسسه حقوقی دادگستران نگین عدالت

قبل از رزرو وقت مشاوره حضوری می‌توانید وکیل و یا مشاور خود را بررسی و انتخاب کنید

اگر در جلسه مشاوره حضوری به نتیجه مورد نظر نرسیدید ، ما به بصورت رایگان به شما مشاوره میدهد

اگر در جلسه مشاوره حضوری به این نتیجه رسیدید که وکیل وکالت شما را به عهده بگیرد ،‌ هزینه مشاوره حضوری از حق‌الوکاله شما کسر خواهد شد

معمولا در جلسات مشاوره حضوری بسیاری از مشکلات حقوقی موکلین حل شده و نیاز به گرفتن وکیل نمی‌ماند

مشاوره حضوری

گروه وکلای دادگستران نگین عدالت با بهره‌گیری از بهترین و باتجربه‌ترین وکلای پایه یک دادگستری، مشاورین متبحر و متخصص و کارشناسان ارشد حقوقی جهت حل و فصل انواع مختلف دعاوی حقوقی (از جمله مطالبه ثمن، الزام به تنظیم سند، استرداد اموال، حق شفعه، خلع ید، دعاوی اثبات مالکیت، وقف، اجرت‌المثل، دعاوی تصرف، سرقفلی، دعاوی چک و سفته، انحصار وراثت، اعسار، خلع ید، رفع مزاحمت، اعلام ورشکستگی و…)، همچنین دعاوی کیفری (از جمله جعل، کلاهبرداری، آدم‌ربایی، توهین، افترا، سرقت، خیانت در امانت، تخریب، انتقال مال غیر، تصرف مال نامشروع، دعاوی تصادفات رانندگی، قتل، رابطه نامشروع، اخلال در نظم و…)، انواع دعاوی خانوادگی (از جمله انواع دعاوی طلاق، مهریه، نفقه، عدم ثبت نکاح و…)، انواع دعاوی ثبتی، امور حسبی و… در خدمت شما مردم شریف و عزیز کشورمان می‌باشد.

به جرأت می‌توان گفت، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی مردم جهت مراجعه به وکلا، حفظ امنیت، اسناد و مدارک و اسرار آن‌ها می‌باشد که قطعا نیز نگرانی بسیار بجا و منطقی می‌باشد. گروه وکلای دادگستران نگین عدالت در طی تمامی این سال‌ها به خوبی توانسته است با حفظ هرچه بیشتر مستندات، مدارک و اسرار موکلین، اعتماد و رضایت آن‌ها را به خود جلب نماید.

همه ما به خوبی می‌دانیم، جهت حل هرگونه اختلاف و مشکلی بهتر است که به متخصص در آن حوزه مراجعه کنیم. بدین ترتیب به محض بروز هرگونه مشکل و اختلاف حقوقی نیز بهتر است از یک راهنما و مشاور متخصص و باتجربه حقوقی بهره بگیریم.

گروه وکلای دادگستران نگین عدالت متشکل از باسابقه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین وکلا و مشاورین حقوقی علاوه بر ارائه انواع خدمات و مشاوره‌های آنلاین و تلفنی، آماده ارائه انواع خدمات و مشاوره حقوقی بصورت حضوری نیز می‌باشند.

بدین جهت شما عزیزان به محض وقوع هرگونه اختلاف و مشکلات حقوقی می‌توانید، حضورا به دفتر ما مراجعه کرده و از تجارب و اندوخته چندین ساله وکلا، کارشناسان و مشاورین متخصص ما به راحتی بهره‌مند شوید و بهترین راهکارهای حقوقی را در سریعترین و کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنید.

شما عزیزان می‌توانید، برای دریافت انواع مشاوره‌های حقوقی در زمینه‌های مختلف کیفری، حقوقی، خانوادگی، امور حسبی، ملکی، ثبتی و… در هر روز از هفته (شنبه تا پنج شنبه) از ساعت ٩ صبح تا ٧ بعد از ظهر به آدرس تهران، سید خندان، خیابان برازنده، پلاک ٣٢، طبقه ۶، واحد ۶۴ مراجعه نمایید.

 

اعتماد و رضایت شما، اعتبار ماست.